Monday, September 9, 2013

Doktrin aku. Doktrin kamu.

Perbincangan(lebih kepada perbalahan tenang) antara aku dan anak murid sewaktu dalam kelas tadi buat sedar dan terpana. Terpana terkesima terperanjat terkanjar dan tersentak dengan doktrin yang telah engkau beri. Cukup mendalam dan menusuk serta tertanam teguh kukuh rapi dalam diri anak didikku. Wah, cukup gantang dan berani anak didik aku menyatakan hujah-hujah serta buah fikirannya. Nyata kau sangat hebat menanam sifat itu lalu aku terfikir gimana mahu ku lakukan agar ini semua bisa menjadi lebih bagus dan asik. Dengan hasilnya supaya berputar 360darjah. Aku pohon diberi kekuatan dan gigih berusaha. 
P/s : Anak didik, terima kasih buat cikgu sedar. Banyak lagi kerja cikgu yang tak tertunai. Dan makin banyak kerja cikgu rupanya. 

No comments:

Open Cbox