Thursday, September 5, 2013

Saya rasa.

Assalamualaikum readers, pertama-tama saya tekankan bahawa entri ini benar-benar dari hati hina akal cetek hati buta minda kosong hati kering otak senteng aku sendiri dan aku tekankan sekali lagi bahawa entri ini adalah benar-benar tulus apa yang aku rasa. Maaf, aku tidak mengambil kira hati minda perasaan akal mahupun otak orang lain. Maaf. Aku rasa bahawa aku salah dalam apa yang dah aku lakukan. Dan aku rasa sangat tidak berbaloi aku perjudikan, aku murahkan harga diri aku. Kerana jawapan singkat itu. Dan akan aku ingat bait-bait itu agar tidak lagi mengulang sakit ini.
(Dan maaf aku laungkan untuk kamu semua. Aku langsung tidak pedulikan perasaan, hati, akal, jiwa, minda, otak orang lain saat aku menulis ini. Jujur, aku tak tipu)

No comments:

Open Cbox